Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2011 18:20 - Дъжд
Автор: arkaimweb Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1200 Коментари: 0 Гласове:
0



Това е един разказ или импресия не мога да преценя точно какво.Написах го преди три месеца.Това е един опит да напиша нещо.


Дъжд

 


Навън валеше.
Седях си вкъщи и слушах как дъждът пада по земята.
Беше невероятно,пиех си бира и си седях сам на балкона.Беше малко студено но не мислех затова,защото дъждът падаше ли падаше от небете а аз си седях сам и го гледах.Нямаше с кой да изляза навън.Телефонът не ми беше звънял от седмици.Преди седмица се обaждах на няколко мацки за да ги покана на кафе но те ми отказаха.Незнайно защо.Явно съм станал противен.

Бирата свърши,станх и си взех още една,отидох до компютъра за да си пусна някаква музика.Погледнах през прозореца и видях как майка с малко момиченце се прибират от накаде.Момиченцето се дърпаше защото неискаше да го държат за рака.Пиян човек залитайки се прибираше вкъщи.Това беше чичо Любо.Явно е бил в кръчмата.Там за двайсед лева можеш да се направиш труден за рисуване,а той го правеше през ден,ако Пикасо го видеше сигурно щеше да направи шедьовър.Не знам как издържа,аз не бих издържал.Навън все още валеше а аз продължавах да пия бира сам и да гледам как дъждът се изсипва от небето,беше страшно спокойно.Когато ми извъня телефона все още валеше.Вдигнах го с кеф.Оказа се,че се прибира брат ми искаше да му отвория гаражните врати за да не се измокри.

Когато се върнах  на компютъра беше спряло да вали.Улиците бяха мокри,бутилката все още беше празна.Сигурно си въобразявах,че феята на бирата ще дойде да я напълни докато ме няма в стаята.Феята на бирата,само как звучи,сигурно трябва да има такава щом има и на зъбите трябва да има и на бирата.Все още бях жаден а нямах бира в хладилникът.Обух си панталоните и отидох навън да потърся някоя кофа с дъждовна вода,казваха,че дъждовната вода е полезна за бъбреците. Надявам се пак да завали за да стоя хипнотизиран на балкона и да гледам как дъждът мокри земята.

Ако почне да вали ще е чудесно.

Дъжд,капки от небето.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: arkaimweb
Категория: Забавление
Прочетен: 54207
Постинги: 19
Коментари: 7
Гласове: 29
Архив